جمعه 10 مهر 1383

نامه وزير راه به رئيس سازمان صداوسيما: جـلـسـه استـيـضـاح را زنـده از تـلـويـزيـون پـخـش کنـيـد، سايت سخنگوي دولت

هاشمي‌نژاد،مشاور فرهنگي وزير ره و ترابري ، نيز در نامه‌اي به حجت‌الاسلام تقوي نژاد ،رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور ، خواستار استناد ائمه جمعه در سخنان خود به اطلاعات رسمي وزارت راه‌وترابري در سخنان احتمالي درباره موضوع استيضاح وزير راه وترابري شد

احمد خرم ، وزير راه و ترابري، طي نامه‌اي به رئيس سازمان صداو سيما خواستار رعايت اصل يکصدو هفتاد و پنجم قانون اساسي از سوي اين سازمان در موضوع استيضاح خود شد.
به گزارش ايسناخرم در نامه‌ خود به ضرغامي آورده است:
« با عرض تبريک فرخنده سالروز ميلاد ولي‌عصر (عج) احتراما نظر جناب‌عالي را به صدر اصل يکصدو هفتاد و پنجم قانون اساسي جلب مي نمايد: در صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، آزاد بيان و نشر افکار با رعايت موازين اسلامي و مصالح کشور بايد تامين گردد.
توصيه‌ها و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، رياست محترم جمهوري اسلامي و تمامي دلسوزان نظام اسلامي‌ مان و نيز نقطه نظرات علمي فرهيختگان و دانشمندان کشور، همه و همه بر رعايت اصل بي‌طرفي اين رسانه ملي تاکيد و تصريح دارد و اين مراعات خردمندانه را مرز بقاء و شرط مقبوليت اين رسانه معرفي مي‌نمايند.
اکنون که فضاي سياسي اجتماعي کشور در عرصه داخلي با موضوعاتي از جمله طرح استيضاح اين‌جانب توسط عده‌اي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با ابهامات و سؤالات متعددي همگام گشته است، تهيه و پخش برنامه‌هاي يک‌سويه موجب تشويش اذهان شده و به اعتماد عمومي نسبت به سلامت قواي مختلف نظام و صداقت مسوولين صدمه جدي مي‌زند، لذا شايسته است به کليه شبکه‌هاي سراسري و استاني به نحو مقتضي ابلاغ فرماييد در انعکاس اخبار مربوط به وزارت راه و ترابري و مسائل مرتبط با طرح استيضاح اين‌جانب از انعکاس مطالب موهن نظير آنچه از شبکه خبر روز 14/6/83 ساعت 20:20 پخش گرديد جدا اجتناب شود و به شکل قاطع از اعمال سليقه‌هاي جناحي و سياسي خاص جلوگيري گردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ضمنا به لحاظ اهميت اجتماعي و سياسي موضوع استيضاح مذکور که در جلسه علني روز يکشنبه 12/7/83 مجلس شوراي سلامي مورد بحث و تصميم‌گيري قرارمي‌گيرد، پيشنهاد مي‌نمايم مذاکرات مذکور به‌صورت زنده علاوه بر پخش مستقيم از راديو فرهنگ، از طريق يک شبکه تلويزيوني نيز اين جلسه جهت استفاده مردم شهرستان‌هاي مختلف پخش شود. بديهي است اين امر که با سرنوشت بسياري از شهروندان سر و کار دارد مي‌تواند در روشن‌گري و شفاف سازي فضاي عمومي کشور تاييد بسازيي داشته باشد. کمترين توقع هموطنان از صدا و سيما در اجراي اصل 175 قانون اساسي است.»
همچنين سيد احمد هاشمي‌نژاد،مشاور فرهنگي وزير ره و ترابري ، نيز در نامه‌اي به حجت‌الاسلام تقوي نژاد ،رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور ، خواستار استناد ائمه جمعه در سخنان خود به اطلاعات رسمي وزارت راه‌وترابري در سخنان احتمالي درباره موضوع استيضاح وزير راه وترابري شد.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12565

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه وزير راه به رئيس سازمان صداوسيما: جـلـسـه استـيـضـاح را زنـده از تـلـويـزيـون پـخـش کنـيـد، سايت سخنگوي دولت' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016