دوشنبه 12 بهمن 1383

ملاقات با رحماني، عليجاني و صابر فقط با اجازه‌ي مقام قضايي ميسر است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي
مديركل زندان‌هاي استان تهران اظهار داشت كه دليل اين ‌كه خبرنگاران نمي‌توانند با سه ملي مذهبي در زندان ديدار كنند اين است كه ملاقات با آنها منوط به اجازه‌ي مقام قضايي است.

سهراب سليماني، مديركل زندان‌هاي استان تهران درباره‌ي اين‌كه خبرنگاراني كه امروز از زندان اوين و رجايي‌شهر بازديد كردند، نتوانستند با 3 ملي مذهبي ديدار كنند، به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: اين 3 نفر در حال حاضر زير نظر قاضي پرونده هستند و ملاقات با آنها حتما بايد با اجازه‌ي مقام قضايي صورت گيرد و چون ما نتوانستيم قبلا با مقامات قضايي هماهنگي انجام دهيم، ملاقات خبرنگاران با اين افراد ميسر نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود كه اين افراد در حال حاضر به‌جز اعضاي خانواده‌ي خود نمي‌توانند با ساير افراد ملاقات كنند و بايد هرگونه ملاقات با اجازه مقام قضايي صورت گيرد.

سليماني در پاسخ به اين سوال كه آيا اين افراد در حال حاضر دوران محكوميت قطعي خود را طي مي‌كنند، با تاييد اين مساله گفت: اين افراد علاوه بر محكوميت قطعي‌شان در يك پرونده، در پرونده‌ي ديگري برايشان قرار صادر شده است و به خاطر قرار جديد صادره، ملاقات با آنها تنها با هماهنگي مقام قضايي امكان‌پذير است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17678

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ملاقات با رحماني، عليجاني و صابر فقط با اجازه‌ي مقام قضايي ميسر است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016