سه شنبه 24 خرداد 1384

ديدار سخنگوي معين با متحصنين و خانواده ناصر زرافشان در مقابل زندان اوين

در پي اعلام حمايت معين از خواسته‌هاي ناصر زرافشان، دكتر الهه كولايي سخنگوي دكتر معين صبح امروز (سه‌شنبه 24 خرداد) با حضور در تحصن فعالان سياسي با خانواده ناصر زرافشان در مقابل زندان اوين، ديدار و گفت‌وگو كرد. وي ضمن اظهار تأسف از مشكلات اخير ناصر زرافشان وكيل قتل‌هاي زنجيره‌اي در زندان اوين با اشاره به تلاش‌هاي دكتر معين و حاميان وي با ابراز اميدواري براي رسيدگي به حقوق ناصر زرافشان از مسئولان زندان اوين و قوه قضائيه خواست هر چه سريعتر اقداماتي را براي بهبود وضعيت اين زنداني سياسي انجام دهند.
به گزارش كميته خبر و اطلاع‌رساني ستاد مركزي دكتر مصطفي معين، سخنگوي دكتر معين حضور خود در ميان متحصنين را در راستاي تلاش براي تعميق و گسترش جبهه دمكراسي و حقوق بشر دانست
در اين ديدار خانواده زرافشان وضعيت وي را به خاطر 8 روز اعتصاب غذاي پياپي بسيار نگران كننده خواندند و خواستار تغيير و بهبود شرايط زندان براي زرافشان شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است چند روز پيش كه ابراهيم يزدي در تالار ابن سيناي دانشكده پزشكي دانشگاه تهران خبر اعتصاب غذاي ناصر زرافشان را مي‌داد گفت: «وكيل پرونده قتل‌هاي زنجيره‌اي در زندان اوين ماراتن مرگ را آغاز كرده است.» و به فاصله كوتاهي دكتر معين مصطفي كانديداي جبهه دمكراسي و حقوق بشر كه در سفرهاي استاني خود به سر مي‌برد با تأكيد بر اين تعهد خود و حاميانش بر تأمين حقوق بشر و آزادي‌هاي شهروندي از الهه كولايي سخنگوي خود خواست با حضور در مقابل زندان اوين حمايت وي را از خواسته‌هاي زرافشان اعلام كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24447

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ديدار سخنگوي معين با متحصنين و خانواده ناصر زرافشان در مقابل زندان اوين' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016