چهارشنبه 22 تیر 1384

مـوسوي خوئيني آزاد شـد: «از ضاربان شكايت مي‌كنم»، ايسنا

«علي اكبر موسوي خوئيني» دبير كل سازمان ادوار تحكيم وحدت كه عصر ديروز در تجمع اعتراض به وضعيت اكبر گنجي بازداشت شده بود، آزاد شد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايسنا، وي كه پس از انتقال به كلانتري، به دليل آسيب ديدگي از ناحيه‌ي قفسه‌ي سينه به بيمارستان فيروزگر منتقل شده بود، پس از ساعتي آزاد شد، اما به گفته‌ي پزشك معالج، علي‌رغم اين كه شكستگي قطعي نيست، اما وي بايد تا صبح در بيمارستان بستري باشد.

موسوي درباره‌ي اين اتفاق به خبرنگار ايسنا گفت كه يك ساعت پيش از برگزاري مراسم به وي اطلاع داده‌اند كه مجوزي براي مراسم صادر نشده و مي‌خواسته اين مطلب را به اطلاع تجمع كنندگان برساند ولي پس از آن كه در بين جمع خواستار متفرق شدن آنها شده، مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

وي با انتقاد از نحوه‌ي عملكرد نيروهاي انتظامي در مورد تجمع امروز و نيز بازداشت خود، گفت كه از مضروب كنندگانش شكايت خواهد كرد.

موسوي خوئيني گفت كه شيرين عبادي وكيلش است و وي پيگير اين شكايت خواهد بود.

وي همچنين اظهار داشت: خواستار آزادي اكبر گنجي هستم تا مداوا شود.

به گزارش ايسنا، در زمان حضور موسوي در بيمارستان، «فاطمه حقيقت‌جو»، ديگر نماينده‌ي سابق مجلس شوراي اسلامي و نيز چند فعال دانشجويي به ديدار وي آمدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بنابر شنيده‌هاي خبرنگار ايسنا، تاكنون «محمد هاشمي»، عضو شوراي تهران دفتر تحكيم وحدت(طيف علامه) نيز كه در اين تجمع بازداشت شده بود، آزاد شده است.

همچنين به گفته‌ي «عبدالله مومني» دبير تشكيلات طيف علامه‌ي تحكيم، «محمد صادقي»، عضو سابق شوراي عمومي نيز در اين تجمع بازداشت شده بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مـوسوي خوئيني آزاد شـد: «از ضاربان شكايت مي‌كنم»، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016