چهارشنبه 22 تیر 1384

رييس مرکز اطلاع رساني نيروي انتظامي در گفت و گو با ايلنا: نيروي انتظامي برخي از تجمع‌‏كنندگان ديروز را "نوازش جزئي" داده است

رييس مركز اطلاع رساني نيروي انتظامي تهران بزرگ، گفت: در تجمع ديروز كه مقابل دانشگاه تهران برگزار شد؛ هيچ يك از تجمع‌‏كنندگان توسط نيروي انتظامي دستگير و بازداشت نشده‌‏اند.

محمد تورنگ، رييس مركز اطلاع‌‏رساني نيروي انتظامي تهران بزرگ، در گفت وگو با خبرنگار ايلنا، گفت: تجمع روز گذشته غيرقانوني بود و موجب برهم زدن انضباط اجتماعي و ترافيكي در محدوده‌‏اي از شهر شده بود.
وي،ضرب و شتم تجمع‌‏كنندگان در روز گذشته را نوازش جزئي توصيف كرد و افزود: زد و خورد چنداني صورت نگرفت و ممكن است از پشت چند نفري باتوم رد شده باشد.
تورنگ، در خصوص اعتراض و شكايت موسوي خوئيني كه در تجمع اعتراض دانشگاه تهران حضور داشت، تصريح كرد: من ديروز شخصا به وي گفتم كه دست و پايتان را مي‌‏بوسم و شما اينجا نايستيد؛ اما وي علي‌‏رغم اينكه معتقد بود تجمع غيرقانوني است، به حضور خود در محل ادامه داد.

رييس مركز اطلاع رساني نيروي انتظامي تهران بزرگ، گفت: در صورتي كه تجمع‌‏كنندگان مجوز قانوني داشتند؛ هيچ كس مانع برگزاري تجمع آنها نمي‌‏شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي، در خصوص عدم حضور سردار طلايي در تجمع روز گذشته در مقابل دانشگاه تهران، گفت: وي روز گذشته كارهاي مهمتري داشت و اين تجمع نيز اهميت چنداني نداشت كه سردار در آن حضور يابد.

Copyright: gooya.com 2016