دوشنبه 17 مرداد 1384

گفتگو با همسر گنجی پس از یورش ماموران به خانه وی، امروز

در پي ارسال خبر هجوم ماموران به خانه اكبرگنجي، معصومه شفیعی همسرگنجی در گفتگو با خبرنگار سايت امروز به تشریح جزئیات این یورش پرداخت:حدود ساعت 10 بامداد امروز (دوشنبه) ماموران با مراجعه به خانه مان خواهان ورود به منزل و تفتيش خانه شدند و هنگاميكه ما از مهاجمين خواستیم كه ابتدا حكم تفتيش را نشان بدهند آنها تهديد كردند كه در صورت باز نكردن درب خانه،‌درب را شكسته به زور وارد خانه مي شوند. اين افراد كه متشکل از تیم حفاظت گنجی در بیمارستان میلاد به سركردگي فردي به نام "موحد" بودند به محض ورود با رفتاری خشن و توهین آمیز وبا به کار بردن الفاظ رکیک شروع به تفتیش خانه کردند و در برابر اعتراض من دو زنی که همراه آنان بودند به من حمله کردند وطی این حمله چادر از سرمن افتاد در همین حال آقایان فیلمبرداری می کردند و دست مرا با دستبند به تخت بستند و به مدت دو ساعت به تفتيش و فيلمبرداري از خانه پرداختند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همسر گنجی در ادامه افزود: طی این هجوم غیر انسانی مهاجمان همه مدارک،جزوات،کتابها و کیس کامپیوتر را با خود بردند.آنها حتی کمد لباسهای دختران من را نیز مورد تفتیش قرار دادند.
وی تاکید کرد هنوز به صورت دقیق نمی دانیم که چه چیزهائی توسط مهاجمان از خانه خارج شده است.
وی در پایان خبر داد از هنگام يورش به خانه گنجي تلفن خانه وي و همسایگان قطع شده و امكان ارتباط با خانه گنجی ميسر نمی باشد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفتگو با همسر گنجی پس از یورش ماموران به خانه وی، امروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016