چهارشنبه 26 مرداد 1384

به علت پيش آمدن کار ويژه و فوق‌‏العاده‌‏؛ احمدي‌‏نژاد در اولين مراسم مردمي خود حضور نيافت، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

محمود احمدي‌‏نژاد، رئيس‌‏جمهوري در اولين برنامه از ديدارهاي مردمي خود پس از مراسم تحليف كه قرار بود با شركت در مراسم جشن سالگرد ورود آزادگان به كشور انجام شود، حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، اين مراسم قرار بود راس ساعت 20 با حضور رئيس‌‏جمهوري در پارك آبي آزادگان برگزار شود و خبرنگاران حوزه دولت نيز از ساعت 45/17 براي حضور در محل رياست‌‏جمهوري دعوت شده بودند.

حدود چهار هزار نفر از خانواده‌‏هاي آزادگان و ايثارگران در اين مراسم به انتظار حضور احمدي‌‏نژاد بودند اما با تاخير وي، مراسم راس ساعت 21 آغاز شد.
پس از گذشت يك ساعت و نيم از آغاز برنامه كه حضار همچنان منتظر حضور رئيس‌‏جمهوري بودند، غلامحسين الهام, مسوول دفتر رئيس جمهوري در مراسم حاضر شد.

وي، حامل سلام‌‏ها و درودهاي گرم رئيس‌‏جمهور به خانواده‌‏هاي آزادگان بود و بدون عذرخواهي از جمع، علت عدم حضور احمدي‌‏نژاد در مراسم را پيش آمدن كار ويژه و فوق‌‏العاده عنوان كرد.

الهام گفت: آقاي رئيس‌‏جمهور برنامه خود را به گونه‌‏اي تنظيم كرده بودند كه بتوانند در اين مراسم حضور يابند و تا لحظاتي كه بنده موفق شدم خدمت شما برسم، ايشان در دفتر كارشان حاضر مي‌‏شدند كه در اين جمع حضور يابند اما كار ديگري پيش آمد.

وي افزود: مي‌‏دانيم كه اين روزها كه هم كارهاي جاري كشور وجود دارد و هم مرحله انتقال دولت است، آقاي رئيس‌‏جمهور روزهاي پركار و فشرده‌‏اي را پيش‌‏رو دارند، ايشان قطعاً الان هم مشغول كار هستند و اگر كار فوق‌‏العاده‌‏اي پيش نمي‌‏آمد، قطعاً در اين جمع حضور داشتند.

الهام كه ساعت 15/11 در پشت تريبون قرار گرفته بود، در ادامه از برنامه‌‏هاي دولت اسلامي احمدي‌‏نژاد سخن گفت.

در ادامه برنامه، در حالي كه اكثر صندلي‌‏هاي محل سخنراني خالي شده بود، الهام از عدالت‌‏محوري دولت اسلامي احمدي‌‏نژاد و بيان پيام‌‏هاي اين دولت به مردم سخن گفت.

پيش از الهام، چندتن از آزادگان به بيان خاطرات دوران اسارت خود پرداختند. مرضيه دباغ نيز طي سخناني بر ضرورت حفظ دستاوردهاي ايثارگران و آزادگان تاكيد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016