دوشنبه 11 مهر 1384

اسناد و پرونده‌هاي مطبوعاتي ايران دهه‌ي هفتاد مكتوب شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


كتاب اسناد و پرونده‌هاي مطبوعاتي ايران دهه‌ي هفتاد با گردآوري و تدوين عذرا فراهاني منتشر شد. اين كتاب با نگاهي تحليلي سعي دارد كليه‌ي اسناد و مدارك مربوط به محاكمات مطبوعاتي در سال‌هاي دهه‌ي هفتاد را در اختيار علاقمندان قرار دهد.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، به نقل از مشاركت، اين مجموعه در بردارنده‌ي اسناد و شرح دويست و هشتاد محاكمه‌ي مطبوعاتي در سال‌هاي 1370 تا 1379 است كه در 150 مورد علاوه بر شرح مفيد محاكمه نسبت به درج متن كامل آراي صادره از سوي دادگاه‌هاي رسيدگي كننده به پرونده‌ي مورد نظر اعم از بدوي، تجديدنظر استان، ديوان عالي كشور و ديوان عدالت اداري اقدام گرديده است.


در مواردي كه به هر دليل به اصل آراء دسترسي نبوده نويسنده محتواي نظرات هيات منصفه و آراي صادره از دادگاه‌ها و نقل از نشريات معتبر را آورده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين كتاب 1660 صفحه‌اي اسناد و پرونده‌هاي مطبوعاتي ايران دهه‌ي هفتاد كه در سه جلد به چاپ رسيده است، از نخستين پرونده‌ي دهه‌ي هفتاد كه متعلق به رسيدگي به پرونده‌ي مدير مسوول روزنامه‌ي خراسان است تا آخرين پرونده‌ي اين دهه كه متعلق به پرونده‌ي مدير مسوول نشريه‌ي راهيان فيضه است را در بر مي‌گيرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اسناد و پرونده‌هاي مطبوعاتي ايران دهه‌ي هفتاد مكتوب شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016