شنبه 7 آبان 1384

کروبي: اجماع بين اصلاح‌‏طلبان مقدور نيست، ايلنا

برنامه ما فعاليت و حضور فعال در انتخابات مجلس‌‏خبرگان رهبري است

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو موسس حزب اعتماد ملي گفت: در حال آماده سازي مقدمات حضور فعال در انتخابات مجلس خبرگان رهبري هستيم.

مهدي كروبي در گفت و گو با خبرنگار"ايلنا" در خصوص برنامه‌‏هاي حزب اعتماد ملي در مورد انتخابات مجلس خبرگان رهبري رهبري گفت: برنامه ما، برنامه فعاليت و حضور فعال در اين انتخابات است. بالاخره انتخاباتي مي‌‏خواهد برگزار شود، انتخابات حساسي هم هست، هميشه نيز فعاليت داشتيم و درحال حاضر هم مشغول فراهم كردن مقدمات اين حضور فعال هستيم.
كروبي در پاسخ به اين سوال كه چرا خود در انتخابات مجلس خبرگان شركت نمي‌‏كند، گفت: ما قصد داريم ديگران را نيز به صحنه آوريم، مي‌‏خواهيم فعاليت‌‏هايمان را بازتر از گذشته كنيم.
وي در خصوص اجماع اصلاح‌‏طلبان گفت: بنده همچنان بر اظهارات قبلي خود پافشاري مي‌‏كنم، به اعتقاد بنده اجماع بين اصلاح‌‏طلبان مقدور نيست، چون در گذشته اختلافاتي در اين مورد بروز كرده است. البته اشكال ندارد جبهه‌‏هاي مختلف در اين بين براي هماهنگي بيشتر تشكيل شود و افراد مختلف با گرايش‌‏هاي يكسان در كنار هم به فعاليت مشغول شوند، هرچه حضور در صحنه‌‏هاي سياسي معقول و منطقي باشد، اين حضور داراي منفعت خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو موسس حزب اعتماد ملي در پاسخ به اين سوال كه آيا حزب متبوعش به جبهه‌‏هاي اصلاح‌‏طلبان خواهد پيوست، گفت: ما به حزب‌‏هايي كه از نظر عملكردي و رفتاري به ما نزديك باشند، مي‌‏پيونديم. ما خود داراي چارچوب هستيم، تازه هم كه وارد كار سياسي نشده‌‏ايم، در انتخابات شوراها، مجلس و رياست جمهوري هم كنار هم بوديم.
كروبي در پاسخ به اين سوال كه اگر پستي دولتي به وي پيشنهاد شود، حضور درآن پست را قبول مي‌‏كند، گفت: خير، كجا بروم؟! مثلا بروم شهردار شوم، بخشدار شوم؟! علت عدم پذيرش پست دولتي اين است كه مي‌‏خواهم آزادتر از گذشته كار كنم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کروبي: اجماع بين اصلاح‌‏طلبان مقدور نيست، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016