دوشنبه 16 آبان 1384

اصلاح طلبان با ۳ روزنامه به صحنه می آیند، مهر

«زهره» ارگان غیر رسمی بنیاد باران
«کارگزاران» ارگان رسمی کارگزاران و روزنامه ای برای حزب اعتماد ملی


فضای رسانه ای کشور طی ماههای آینده با ورود سازماندهی شده چند روزنامه از سوی بزرگان جریان اصلاح طلب سیاسی تر خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری مهر روزنامه «زهره» به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی دکتر عبدالله ناصری مدیر عامل سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی در بهمن ماه امسال انتشار خود را آغاز می کند. این روزنامه که در سالجاری از هیات نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار دریافت کرده است از حمایت و نظارت عالی سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق کشورمان برخوردار است.

در عین حال یک منبع آگاه علاوه بر مطلب فوق به "مهر" گفت که روزنامه «زهره» ارگان غیر رسمی موسسه بنیاد باران خواهد بود که اخیرا توسط سید محمد خاتمی تاسیس شده و بسیاری از اعضای کابینه وی هیات موسس و مدیره آن را تشکیل می دهند.

خبرنگار مهر جهت پیگیری این مطلب از دکتر ناصری موفق به تماس با وی نشد.

از سوی دیگر با راه اندازی دو روزنامه دیگر توسط دو گروه دیگر از اصلاح طلبان به نظر می رسد طی ماههای آینده فضای رسانه ای کشور فضای دو قطبی تری را شاهد باشد و این رسانه های جدید تبیین مجدد زیرساخت ها فکری جریان اصلاحات و ترسیم مرزبندی های تاره سیاسی ، نقد دولت احمدی نژاد و در ضمن سامان بخشیدن به وضعیت ارتباطی شخصیت های اصلی و تاثیرگذار اصلاحات را با بدنه افکار عمومی پیگیری کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

طی ماههای آینده روزنامه کارگزاران که ظاهرا ارگان رسمی این جریان تکنوکرات سیاسی کشور است به راه خواهد افتاد و از سوی دیگر حزب تازه تاسیس اعتماد ملی به رهبری حجت الاسلام مهدی کروبی نیز با نام و سازماندهی جدیدی به میدان مطبوعاتی وارد خواهد شد.

هنوز از رویکرد آینده رسانه ای حزب مشارکت و بویژه انتشار ارگان روزانه مطبوعاتی اخبار رسمی منتشر نشده ولی به نظر می رسد این حزب توجه خاصی را به رسانه های الکترونیک و راه اندازی سایتهای متعدد خبری برنامه ریزی کرده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اصلاح طلبان با ۳ روزنامه به صحنه می آیند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016