یکشنبه 6 آذر 1384

شمس الواعظین: سردبیر "اعتماد ملی" نیستم، مهر

- اخیرا به دو جریان مخالف سیاسی برای انتشار روزنامه، مشاوره داده ام

شمس الواعظین فعال مطبوعاتی گفت: انعقاد هرگونه قرار داد با روزنامه ها را تکذیب می کنم ولی برای دادن مشاوره برای تولد هر رسانه ، از هر جناح و گروه، آماده هستم.
ماشاء الله شمس الواعظین، فعال مطبوعاتی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی "مهر" شایعه سردبیر شدن اش در روزنامه " اعتماد ملی " را تکذیب کرد.

وی افزود: من هم خبر سردبیری اعتماد ملی را در اخبار 30/20 شبکه دو شنیدم، ولی متاسفم که بگویم برخی فرق بین انعقاد قرارداد کاری و ارائه مشاوره برای راه اندازی یک روزنامه، را نمی دانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شمس الواعظین تصریح کرد: من در هفته های اخیر، از سوی دو جریان مخالف سیاسی برای راه اندازی روزنامه هایشان با من مشاوره شد و در حوزه هایی مثل "مخاطب سازی، اقتصاد رسانه ای، دلایل قهر بودن مردم با مطبوعات مدنی" و ... به آنها مشاوره دادم.

سردبیر روزنامه های " جامعه، توس و عصر آزادگان" اظهار داشت: البته چون از دید قوه قضاییه من ممنوع الکار هستم و اکنون هم با قید وثیقه آزاد هستم، لذا اصولا روزنامه ای که من سردبیر آن باشم، خیلی آسیب پذیر خواهد بود.

شمس الواعظین در پایان تاکید کرد: انعقاد هرگونه قرار داد را تکذیب می کنم ولی برای دادن مشاوره برای تولد هر رسانه، ازهر جناح و گروه سیاسی آماده هستم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شمس الواعظین: سردبیر "اعتماد ملی" نیستم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016