چهارشنبه 16 آذر 1384

باز هم تیتر اول اخبار مصیبت جهان شدیم، احمدرضا شیري

باز هم تیتر یک اخبار رسانه های جهان شدیم.باز هم حادثه در ایران ما را به سر خط مهمترین عناوین خبری جهان تبدیل کرد تا همچنان کشوری باشیم در راس اخبار جهان و حداقل در این زمینه در جهان مطرح بمانیم.

برای ما ایرانیان دیگر انفجار قطار و سقوط همواپیما و...... طبیعی شده است . اما برای جهانیان اینگونه نیست آنها با حیرت تصاویر تلوزیونی را نگاه می کنند و برای ما دل می سوزانند و پیام تسلیت می فرستند و.......
باز هم طبق روال گذشته مسئولین محترم قول می دهند علت این حادثه را بررسی کنند و با خاطیان برخورد جدی نمایند .اما همین که چند هفته ای میگذرد همه چیز فراموش می شود.اینبار هم مثل دفعات قبل چند پیام تسلیت چند رمان سیاه و چند مجلس بزرگداشت و باز چند روز دیگر انگار نه انگار اتفاقی افتاده است.

یک هواپیمایی ارتش دقایقی بعد از بلند شدن از زمین سقوط می کند و این به آن معناست که رفع مشکل فنی صد در صد پیش از پرواز هواپیما ممکن بوده است.شاید اگر با دقت بیشتری شرایط هواپیما پیش از پرواز بررسی می شد اکنون این اتفاق تلخ رخ نمی داد و صد و چند نفر کشته نمی شدنند.اکنون همه پیام تسلیت می دهند و ابراز تاسف می کنند و شاید چند میلیونی هم صدقه سری به خانواده بازماندگان به عنوان غرامت یا هر عنوان دیگر بدهند اما به راستی اینگونه حوادث قابل پیش گیری نیست؟؟ تا کی باید شاید وقوع حوادثی از این دست در ایران باشیم؟؟ تا کی باید تیتر اخبار مصیبت بار دنیا باقی بمانیم؟؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اینبار نیز با چشمی اشکبار می نویسم و امید دارم دوباره شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.اما خوب می دانم چندی نخواهد گذشت که باز بر روی کاغذ ذکر مصیبتی دیگر خواهم کرد.به ارتش نیز شروع موفقیت آمیز و مانور قدرتمندانه هواپیمای از رده خارج را بر فراز شهر تهران تبریک عرض می کنم!!
در پایان بر خود لازم می بینم درگذشت جانگداز هموطنانم مخصوصآ همکاران عزیز خبرنگارم را تسلیت عرض نموده و آرزو می کنم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

احمدرضا شیری – روزنامه نگار
مشهد
Roozname.blogfa.com
e-mail:shiri324@yahoo.com

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'باز هم تیتر اول اخبار مصیبت جهان شدیم، احمدرضا شیري' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016