شنبه 8 بهمن 1384

اطلاعيه قاليباف درباره اعتصاب شرکت واحد: در آينده هيچ فرد و گروهي امکان سوء استفاده از احساسات زحمتکشان شرکت واحد را نخواهد يافت، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

دكتر محمد باقر قاليباف در اطلاعيه‌اي از هوشياري و آگاهي کارکنان شرکت واحد اتوبوسراني در مقابله با توطئه‌هاي دشمنان انقلاب و عدم پاسخگويي به وسوسه‌هاي آنان تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شهردار تهران ضمن اعلام تشکر و قدرداني از کارکنان شرکت واحد اتوبوسراني به سبب همکاري صميمانه با مديريت اين شرکت، گفت: در آينده نيز هيچ فرد و گروهي امکان سوء استفاده از احساسات پرشور زحمتکشان شرکت واحد را نخواهد يافت.

در بخشي از اطلاعيه دکتر محمد باقر قاليباف با تهينت ايام پر برکت دهه فجر انقلاب اسلامي که پيام‌آور عزت، استقلال، آزادي، پيشرفت، معنويت و اعتدال است آمده تاکيد شده است: انقلاب ما انقلابي است که همه آزادگان عالم را به رهايي از قيد و بند شياطين غرب و شرق و افکار ماده گرايي و پوچي بشارت داده است.

در اين اطلاعيه وي کارکنان شرکت واحد اتوبوسراني را افرادي آگاه، پرشور و عاشق ديدن و ميهن، انقلاب و رهبري دانسته و تصريح کرده است: اين کارگران با بصيرت و صبر (به قول رهبر عزيزمان، بيداري، هوشياري و پاسداري) و با وجود سخت ترين شرايط کاري با تمام محروميتها، عاشقانه خدمت مي‌کنند و کم‌توقعي و قناعت آنها درس عبرتي براي امثال من و ساير خدمتگزاران نظام است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اطلاعيه شهردار تهران همچنين آمده است: دشمن به اختلافات داخلي ما چشم طمع دوخته و اين ما هستيم که بايد از رفتارهاي دشمن شادکن بپرهيزيم.

دکتر قاليباف اقدام هماهنگ و يکپارچه کارکنان اتوبوسراني در تداوم خدمت‌رساني به شهروندان را مصداق آيه کريمه «هر که شکر گزار مردم نباشد، شکر خدا را نگفته است» دانست و از زحمات و پايمردي همه اين کارگران شريف قدرداني کرده است.

Copyright: gooya.com 2016