یکشنبه 16 بهمن 1384

حاج بابايي، عضو كميسيون ‌امنيت ملي: مجلس اجراي كامل مصوبه هسته‌اي خود را پيگيري مي‌كند، ايرنا

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۱/۱۶‬

حميدرضا حاج بابايي عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس بر اجراي مصوبه هسته‌اي خود تاكيد داشته و بر اجراي كامل آن نظارت مي‌كند.

وي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا در واكنش به تصويب قطعنامه شوراي حكام عليه فعاليت‌هاي صلح آميز هسته‌اي ايران،گفت : به نظر ما باب مذاكره براي هميشه باز است ، اما مذاكرات ديگر از نوع اول نخواهد بود.

حاج بابايي تصريح كرد: مذاكره از نوع اول كه تا كنون جريان داشت اين بود كه ما مذاكره مي‌كرديم كه چه زماني غني‌سازي را آغاز كنيم اما اكنون ديگر اينگونه نيست.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس خاطرنشان كرد : امروز مذاكره از نوع دوم آغاز شده است ، بعني اينكه ما غني‌سازي را آغاز مي‌كنيم و درباره آن هم شفاف‌سازي مي‌كنيم و هر كشوري خواست در اين قالب با ما مذاكره كند، مبنا از اين پس ، شفاف‌سازي براي ادامه غني‌سازي خواهد بود.

وي با تاكيد بر اينكه بر اساس مصوبه مجلس شوراي اسلامي پروژه غني‌سازي آغاز مي‌شود، اظهار داشت: مقدمات كار فراهم شده تا جمهوري اسلامي ايران بار ديگر غني‌سازي خود را براي مصارف صلح آميز آغاز كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين نماينده مجلس با تاكيد بر اينكه توازن در سياست و اقتصاد و تجارت با كشورها بايد رعايت شود ، گفت: كشورهايي كه با ما همراهي بيشتري دارند بايد در اولويت روابط قرار گيرند و كشورهايي كه عليه منافع ملي ما كار مي كنند بايد كنار گذاشته شوند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد كه اين كميسيون به همراه ديگر نمايندگان ، مراحل مختلف فعاليت‌هاي صلح آميز هسته‌اي را به طور دقيق پيگيري مي‌كند.

Copyright: gooya.com 2016