یکشنبه 28 اسفند 1384

وزير کشور: آمار مفقودين سانحه زابل- زاهدان دوازده نفر است، ايلنا

اميدوارم سال آينده مسئله امنيت در استان سيستان و بلوچستان حل شود
ضريب امنيتي در كشور را افزايش مي دهيم


زاهدان- خبرگزاري كار ايران

وزير كشور، با تاكيد بر پاسداري از جان و حريم زندگي مردم ، اظهار اميدواري كرد؛ با حمايت و پشتيباني مجلس ، قوه قضاييه و مردم داغديده ، سال آينده ، مسئله امنيت در استان سيستان و بلوچستان قابل حل باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري كار ايران، ايلنا، پور محمدي وزير كشور ، در استان سيستان و بلوچستان با اشاره اقدامات تروريستي صورت گرفته در استان كه منجر به شهادت تني چند از هم‌‏وطنان‌‏مان شد، گفت: با توجه به پيش‌‏بيني و طراحي‌‏ها انجام شده و طبق ارزيابي‌‏هاي مجدد با اين انگيزه و اعتقاد كه نيروهاي ما توان برقراري امنيت را دارند ، امنيت را برقرار و ضريب امنيتي را بالا خواهيم برد.
پورمحمدي ، با بيان اين مطلب كه دشمنان بدانند ملت ما عقب نمي‌‏نشيند ، تصريح كرد: ما نهضت بزرگ خود را آغاز كرده ، آن را ادامه داده و به بهترين شكل حفظ خواهيم كرد.
وي ، اضافه كرد: درخواست‌‏هاي مردم در خصوص مجازات اشرار كاملا درست و منطقي است و آنان حق دارند كه خواستار مجازات دشمنان باشند.
وزير كشور ، از كاهش 6 درصدي ناهنجاري نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: برآيند عملكرد دولت در اين ارتباط مثبت است ، ضمن اين كه مامورين نيروي انتظامي در صحنه‌‏هاي مختلف مسووليت‌‏هاي سنگيني دارند.
پورمحمدي، با مهم خواندن امنيت عمومي ، تصريح كرد: اميدوارم با تدابير بيشتر و همراهي نيروها ، كمبود نيرو برطرف شود و دغدغه هاي مردم كمتر شود ، زيرا انتظار مردم كاملا درست است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ، در خاتمه ضمن تقدير از استاندار ، امام جمعه زاهدان و ساير نهادها و ارگان‌‏ها ، افزود: اميدوارم با همكاري بيشتر قوه‌‏ قضاييه در اين راستا ، مسئله‌‏ امنيت استان مرتفع شود.
گفتني است ؛ وزير كشور ، آمار مفقودين سانحه زابل- زاهدان را 12 نفر عنوان نمود و گفت: طبق آمار ارايه شده تاكنون آمار مفقودين بيش از 12 نفر نبوده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير کشور: آمار مفقودين سانحه زابل- زاهدان دوازده نفر است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016