جمعه 29 اردیبهشت 1385

بیانیه جبهه ملی ایران (اروپا) در خصوص اقدامات تروریستی اخیر در سیستان و کرمان

هموطنان آزاده،

بار دیگر دست استعمار از آستین دیگری بیرون آمده و زمین تف دیده سیستان و کرمان را به خون هم میهنان بی گناه آغشته کرده است. برای رد یابی آمران این جنایات تروریستی کافی است که روزنامه های معتبر جهان را ورق بزنیم:

آمریکن انترپرایز انستیتو، 26 اکتبر 2005

این مرکز نظریه پردازی طیف نومحافظه کاران آمریکا میز گردی را با عنوان "افقهای فدرالیسم در ایران" برگذار می کند. از جمله سخنرانان این جلسه امان الله خان ریگی ، رئیس ایل ریگی در آمریکا و رحیم شهبازی، معاون جمعیت تجزیه طلب آذربایجانی های مقیم آمریکا هستند و ریاست جلسه را مایکل لدین، از مدافعان سرسخت مداخله نظامی در ایران به عهده دارد.
(http://www.aei.org/events/eventID.1166/event_detail.asp)

فایننشیال تایمز، 23 فوریه 2006

"واحد اطلاعات تفنگداران دریایی آمریکا یک تحقیق میدانی را برای شناسایی بستر اختافات قومی در ایران آغاز کرده است. به گفته کارشناسان امنیتی ایالات متحده آمریکا، این اقدام تفنگداران دریایی می تواند نشانه های مقدماتی تدارک حمله زمینی آمریکا به ایران باشد."

روزنامه گاردین، 10 آوریل 2006

"وینسنت کانیسترارو، رئیس سابق عملیات ضد تروریستی !! CIA: عملیات مخفی در ایران در اشکال شناسایی اهداف و تقویت مخالفان آغاز شده است. مجوز این عملیات صادر شده و تا سطح عملیات مهلک پیش رفته است. تعدادی کشته شده اند. به گفته این منبع مطلع، بلوچهای سنی مورد حمایت آمریکا ماه گذشته در عملیاتی در سیستان و بلوچستان، بیش از بیست کارمند دولت ایران را به قتل رسانده اند."
(http://www.guardian.co.uk/iran/story/0,,1750678,00.html)

آقای مایکل لدین در آخرین مصاحبه خود با یک خبرنگار ایرانی ضمن دفاع از راهبرد حمایت از حرکتهای قومی، احزاب ملی از جمله جبهه ملی ایران را مرده توصیف کرده است. به اطلاع ایشان و مریدانشان (که بعضا ً ادعای ایرانی بودن دارند!) می رساند که ایران جاودانی است تا وقتی ملت ایران زنده است، جبهه ملی ایران چون دژي محکم در برابر استعمار و توطئه های آن ایستاده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جبهه ملی ایران (اروپا) ضمن محکوم کردن صریح اقدامات تروریستی، سکتاریستی و مرتجعانه عاملان این جنایات، به حکومت مطلقه ولایت فقیه هشدار می دهد، اینگونه توطئه های استعماری فقط در بستر و شرایط نامساعد داخلی، امکان تجلی و ظهور می یابند. عدم وجود دموکراسی بخصوص عدم تفویض مدیریتها در سطح محلی، تمرکز قدرت در یک مجموعه بسته، فساد گسنرده دولتی، ناامنی اقتصادی و دهها معضل ساختاری دیگر، ایران را در مقابل توطئه های خارجی آسیب پذیر کرده است. توطئه هایی که حاکمان خودکامه در پناه خودروهای ضد گلوله و کاروانهای اسکورت، از تبعات مرگبار آن مصون هستند و زیانهای جبران ناپذیر آن گریبانگیر کارمندان جزء و یا مسافران بیگناه می شود.

جبهه ملی ایران (اروپا)
اردیبهست ماه 1385

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بیانیه جبهه ملی ایران (اروپا) در خصوص اقدامات تروریستی اخیر در سیستان و کرمان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016