دوشنبه 1 خرداد 1385

تجمع دانشجويان دانشگاه اميركبير در فضای ناآرام ادامه دارد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

در پي حوادث امروز دانشگاه امير كبير هيات نظارت دانشگاه عصر امروز به صورت فوق‌‏العاده تشكيل جلسه ‌‏داد.
يكي از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: قرار بود انتخابات انجمن اسلامي را صبح امروز و فردا در همه دانشكده‌‏ها برگزار كنيم كه صبح امروز با اطلاعيه‌‏هاي بدون امضا، مهر و سر برگ در ديوارهاي دانشگاه مواجه شديم كه در آن نوشته شده بود، هيات نظارت انتخابات انجمن اسلامي را تا زماني كه اين انجمن تكليف خود را با مرامنامه و اساسنامه‌‏اش مشخص نكرده و به شكايت دانشجويان به دليل ردصلاحيت هيات نظارت بر انتخابات پاسخ نداده است، به رسميت نمي‌‏شناسد.
وي تصريح كرد: در جلسه‌‏اي كه پنج نفر از نمايندگان ما با رييس دانشگاه داشتند، اعلام كردند كه هيات نظارت صلاحيت رسيدگي به موضوع اساسنامه و مرامنامه انجمن را ندارد و طبق اساسنامه انجمن، كساني كه دانشجو نبوده يا عضو تشكل‌‏هاي ديگر باشند، حق شركت در انتخابات را ندارند.
اين عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير افزود: در اين جلسه نمايندگان ما به صراحت اعلام كردند كه انجمن اسلامي هيچ مسووليتي را در زمينه ناآرام شدن جو دانشگاه و آشوب نمي‌‏پذيرد و هيچ‌‏يك از اين حركت‌‏ها مورد تاييد ما نيست.
وي اظهار داشت: طبق اظهارات رييس دانشگاه قرار شد هيات نظارت به صورت فوق‌‏العاده در اين زمينه تشكيل جلسه دهد اما وي قول صريحي مبني بر اينكه انتخابات فردا برگزار مي‌‏شود، نداد و همه چيز را به جلسه هيات نظارت دانشگاه موكول كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير افزود: از سوي ديگر امروز صبح تريبون آزادي توسط كانون انديشه دانشجويان مسلمان و با كمك دانشجويان بسيجي براي اتمام حجت با مسوولين دانشگاه مبني بر اينكه فعاليت‌‏هاي انجمن اسلامي غير قانوني است، برگزار شد كه اين مساله موجب درگيري دانشجويان معترض با دانشجويان حاضر در مراسم شد.
وي گفت: در حال حاضر فضاي آرامي بر دانشگاه حاكم نيست.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع دانشجويان دانشگاه اميركبير در فضای ناآرام ادامه دارد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016