سه شنبه 12 مهر 1384

هفته ششم ليگ برتر: استقلال تهران صدرنشين جديد ليگ برتر فوتبال ايران شد، سقوط پرسپوليس به رده چهاردهم، نخستين شکست ذوب آهن صدرنشين، ايرنا

تيم استقلال تهران صدرنشين جديد ليگ برتر فوتبال ايران شد

تهران، ايرنا ‪۸۴/۰۷/۱۱‬
داخلي. ورزشي. فوتبال
تيم استقلال تهران دوشنبه‌شب با پيروزي مقابل راه‌آهن تهران به صدرجدول رده بندي رقابت‌هاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران صعود كرد.


دراين ديدار كه از هفته ششم اين مسابقه‌ها و در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد، تيم استقلال تهران با نتيجه پرگل ‪ ۳‬بر صفر راه‌آهن، تيم تازه راه يافته به ليگ برتر را پشت سر گذاشت.

"سياوش اكبر پور" در دقيقه ‪ ۵۲‬و "رضا عنايتي" در دقايق ‪ ۵۶‬و ‪ ۶۵‬براي تيم استقلال تهران دراين بازي گلزني كردند.

در نيمه نخست، بازيكنان تيم استقلال تهران نتوانستند از برتري نسبي خود استفاده كنند، بنابراين دست خالي به رختكن رفتند.

اساس حملات استقلال تهران دراين نيمه، كشاندن بازي به جناحين و سانتر بر روي دروازه تيم راه‌آهن بود كه تاكتيك استقلالي‌ها، با هوشياري مدافعان و "شهرام مهربان" دروازه‌بان راه آهن بي‌نتيجه ماند.

تيم استقلال تهران در نيمه نخست ، تنها دو موقعيت را بر روي دروازه تيم راه آهن ايجاد كرد كه اين فرصت‌ها را عليرضا نيكبخت واحدي و رضا عنايتي به هدر دادند.

بازيكنان تيم راه آهن تهران نيز باارائه يك بازي منطقي و حضور پر تعداد در يك سوم مياني تيم خودي مانع از خودنمايي بازيكنان حريف شدند تا يك نيمه موفق را پشت سر بگذارند.

نيمه دوم بازي با حملات غافليگركننده تيم راه آهن تهران آغاز شد به طوريكه اين تيم در دقايق ‪ ۴۶‬و ‪ ۴۸‬در موقعيت ايده‌آل را بدست آورد كه اين فرصت‌ها را امين تركاشوند و امير اظهري با بي‌دقتي به هدر دادند.

اما تفكرات "امير قلعه نويي" سرمربي تيم استقلال تهران در نيمه دوم مثمر ثمر واقع شد و تغيير تاكتيك اين تيم باعث شد تا استقلالي‌ها سه گل را وارد دروازه حريف تهراني خود كنند.

بازيكنان استقلال دراين نيمه حملات خود را از عمق خط دفاعي تيم راه آهن طراحي كردند و توانستند حريف خود را با شكست سنگيني بدرقه كنند.

"فيروز كريمي" سرمربي تيم راه آهن تهران نيز پس از سه گل تيم استقلال، داوود مهابادي يكي از دو مدافع آخر تيم خود را از زمين بازي خارج كرد تا بازيكنان استقلال نتوانند از اين ناحيه به گل‌هاي بيشتري برسند.

در اواخر نيمه دوم نيز حملات پراكنده بازيكنان تيم راه آهن تهران بي‌حاصل ماند تا اين تيم تهراني به چهارمين شكست خود در اين دوره از رقابتها تن دهد.
---------------------------------

سقوط پرسپوليس به رده چهاردهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران

آبادان ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۷/۱۱‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

تيم پرسپوليس تهران عصر دوشنبه با شكست مقابل فولاد خوزستان، به رده چهاردهم رقابت‌هاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران سقوط كرد.

در اين ديدار كه با قضاوت "خداداد افشاريان" و در ورزشگاه تختي آبادان برگزار شد تيم پرسپوليس با نتيجه يك بر صفر مغلوب ميزبان خود شد تا باز هم اين تيم در بحران قرار گيرد.

تنها گل اين بازي را "نادر احمدي" در دقيقه ‪ ۵۱‬براي تيم فولاد خوزستان به ثمر رساند.

تيم فولاد خوزستان از دقيقه ‪ ۴۳‬و در پي اخراج "سيامك سرلك"، ‪ ۱۰‬نفره به بازي ادامه داد.

در جدول رده بندي اين رقابتها تيم پرسپوليس با كسب تنها ‪ ۵‬امتياز (يك پيروزي، ‪ ۲‬تساوي و ‪ ۲‬شكست) در مكان چهاردهم قرار گرفت و تيم فولاد خوزستان با ‪ ۷‬امتياز (‪ ۲‬پيروزي، يك تساوي و ‪ ۳‬شكست) به رده هفتم جدول صعود كرد.
------------

اظهار نظر بازيكنان دو تيم فولاد و پيروزي پيرامون بازي

آبادان، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۷/۱۱‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

مدافع تيم فوتبال پيروزي تهران گفت : بازي خيلي سخت و دشواري بود و ما با بد شانسي در اين بازي شكست خورديم.

"كريم باقري" در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در ورزشگاه تختي آبادان افزود : تيم فولاد در اين بازي خيلي با انگيزه بود و اين تيم وقتي كه ‪۱۰‬ نفره شد توانست به ما گل بزند و از اين گل تا آخر بازي نيز حفاظت كند.

وي اظهار داشت: مهاجمان ما دراين بازي نتوانستند از موقعيتها استفاده كنند ، البته در اين بازي ميرزاپور توانست به تنهايي تيم فولاد را نجات دهد.

باقري گفت: زمين بازي شرايط خوبي نداشت و ما نمي‌توانستيم در اين زمين خوب بازي كنيم ولي تيم فولاد بازيهاي بيشتري در اين زمين انجام داده و بيشتر از ما به اين زمين عادت داشت .

مهاجم تيم پيروزي گفت : هر تيمي كه در بازي فوتبال گل نزند گل مي‌خورد و ما هم با از دست دادن موقعيتها نتوانستيم امتيازي از اين بازي كسب كنيم.

"مهرداد اولادي" كه در نيمه دوم وارد زمين بازي شد افزود: متاسفانه مهاجمان ما در اين بازي موقعيتهاي به دست آمده را يكي پس از يكي از دست دادند البته مدافعان و دروازه‌بان تيم فولاد در اين بازي روزي خوبي را پشت سر گذاشتند.

وي اظهار داشت: تيم فولاد از زماني كه ‪ ۱۰‬نفره شد خيلي با انگيزه تر شد و توانست در شروع نيمه دوم از غفلت مدافعان ما استفاده كنند و دروازه ما را باز كنند.

دروازه‌بان تيم فوتبال پيروزي گفت: ‪ ۱۰‬نفره شدن تيم فولاد به‌نفع آنها شد.

"محمد محمدي" اظهار داشت: تيم فولاد از وقتي كه ‪ ۱۰‬نفره شد توانست روي اشتباه مدافعان ما دروازه ما را باز كند.

وي اظهار داشت: البته بازيكنان ما در اين بازي موقعيتهاي زيادي داشتند كه با بي‌دقتي و عجله اين موقعيتها را از دست دادند.

بازيكن تيم فولاد خوزستان گفت: پيروزي در اين بازي حق ما بود.

"حسين كعبي" افزود: بازي خيلي خوب و زيبايي بود و ما با استفاده از اشتباه بازيكنان تيم پيروزي توانستيم پيروز ميدان شويم و سه امتياز حساس را كسب كنيم.

ملي پوش تيم فولاد گفت: ما با ‪ ۱۰‬نفر شدن بيشتر تلاش كرديم و توانستيم با ‪ ۱۰‬بازيكن دروازه تيم پيروزي را باز كنيم.

كعبي، اظهار داشت: ما در اين بازي ثابت كرديم كه فصل قبل قهرماني حقمان بود و شانسي قهرمان نشديم و در اين فصل هم به دنبال تكرار قهرماني هستيم.

ديگر بازيكن تيم فولاد خوزستان گفت: اين پيروزي متعلق به همه مردم خوزستان بخصوص مردم آبادان است.

"ايمان مبعلي" افزود: بازي خيلي سخت و زيبايي بود كه ما با سعي و تلاش بيشتر توانستيم پيروز ميدان شويم.

وي اظهار داشت: ما در نيمه اول هم مي‌توانستيم به گل برسيم البته داور يك گل ‪ ۱۰۰‬درصد ما را قبول نكرد و در نيمه دوم هم يك پنالتي به نفع ما نگرفت.

وي ادامه داد: ما از تماشاگران آباداني متشكريم چون در اين بازي ما را به خوبي مورد حمايت خود قرار دادند و همين حمايت آنها بود كه باعث پيروزي ما شد.

مبعلي ، گفت : من هنوز مصدوم هستم ولي چون به تيم فولاد تعلق دارم با صلاحديد مربيان در نيمه دوم وارد زمين شدم و براي اين تيم بازي كردم.

وي اظهار داشت : من به دليل مصدوميت تيم ملي را از دست دادم ولي بعد از مصدوميتم با انجام بازيهاي خوب به تيم ملي دعوت خواهم شد.
--------

اظهارنظر مربيان فولاد و پيروزي در مورد بازي

آبادان ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۷/۱۱‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

سرمربي تيم فولاد خوزستان گفت: اين برد شيرين هديه ناقابلي به تماشاگران آباداني است.

"ملادن فرانچيچ" دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در ورزشگاه تختي آبادان افزود: اين برد شيرين هديه ناقابلي به تماشاگران آباداني است چون آنها در اين بازي از اول ما را مورد حمايت خود قرار دادند و ما اين پيروزي را مديون تماشاگران آباداني هستيم.

وي در مورد بازي اظهار داشت : بازي خيلي سخت و نفس‌گيري بود و دو تيم براي كسب هر سه امتياز به ميدان آمده بودند و ما با استفاده از موقعيتهاي خود توانستيم اين سه امتياز مهم را كسب كنيم.

فرانچيچ گفت: فولاد در نيمه اول موقعيتهاي خوبي داشت ولي از آنهااستفاده نكرد البته ما يك گل ‪ ۱۰۰‬درصد زديم كه داور آن را نپذيرفت و داور در نيمه دوم هم يك پنالتي را به نفع ما نگرفت.

سرمربي فولاد اظهار داشت : بازيكنان فولاد خوزستان بعد از اين بازي بدليل تعطيلي ليگ سه روز به استراحت مي‌روند چون چند بازيكن ما بايد به تمرينات تيم ملي و تيم المپيك بروند.

مدير فني تيم پيروزي تهران نيز گفت : ما با بدشانسي در اين بازي شكست خورديم.

"علي پروين" افزود: بازيكنان تيم پيروزي در اين بازي نتوانستند به خوبي از موقعيتهاي به دست آمده استفاده كنند ولي بازيكنان فولاد توانستند از موقعيت خود استفاده و ما را شكست دهند.

وي افزود: البته تيم فولاد از زماني كه ‪ ۱۰‬نفره شد خيلي با انگيزه تر شد و همين مساله باعث شكست ما شد.

پروين ، گفت: ما با از دست دادن اين امتيازات قهرماني را از دست خواهيم داد و بازيكنان پيروزي بايد براي موفقيت اين تيم بيشتر تلاش كنند.

وي اظهار داشت : ما با اين شكست براي بار چندم شرمنده مردم شديم و ما بايد از بازي بعدي دل هواداران خود را مجددا به دست آوريم.
-----------------------------------------------------

نخستين شكست ذوب آهن اصفهان در ليگ برتر

اصفهان، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۷/۱۱‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

تيم صدرنشين ذوب آهن اصفهان به نخستين شكست خود در پنجمين دوره رقابت‌هاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران تن داد.

در اين ديدار كه از هفته ششم اين مسابقه‌ها و در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، تيم ذوب آهن با نتيجه يك بر صفر از سايپا شكست خورد.

"حميدرضا رجبي" در دقيقه ‪ ۴۴‬تنها گل اين ديدار را براي تيم سايپا به ثمر رساند.

تيم سايپا از دقيقه ‪ ۵۶‬و به دنبال اخراج "عليرضا عباس‌فرد"، ‪ ۱۰‬نفره به بازي ادامه داد.

قضاوت اين ديدار برعهده سعيد بطحايي با كمك‌هاي حيدر شكور و رحيم مهرپيشه بود.
---------------------

پيروزي تيم‌هاي صبا باتري و پاس تهران

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۷/۱۱‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

تيم‌هاي صبا باتري و پاس تهران عصر دوشنبه در هفته ششم رقابت‌هاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران مقابل حريفان خود به برتري دست يافتند.

تيم صبا باتري در ورزشگاه درخشان رباط كريم با درخشش " علي دايي" كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران با نتيجه پرگل تيم سپاهان اصفهان را شكست داد تا از بحران خارج شود.

گلهاي اين بازي را "سيد مهدي سيد صالحي" در دقيقه يك براي تيم سپاهان و "علي دايي" در دقايق ‪ ۳۲‬و ‪ ۵۲‬و " سعيد دقيقي" در دقيقه ‪ ۵۴‬به ثمر رساندند.

در ديگر ديدار تيم پاس تهران در ورزشگاه شهيد دستگردي تهران با نتيجه ‪ ۲‬بر صفر تيم ابومسلم را شكست داد تا ابومسلمي‌ها به قعر جدول رده بندي ليگ برتر سقوط كنند.

"محسن بياتي نيا" در دقيقه ‪ ۲۳‬و "جواد نكونام" در دقيقه ‪ ۸۹‬براي تيم پاس دراين بازي گلزني كردند.
-------------------------------------------------

تساوي تيم‌هاي برق و فجر شهيد سپاسي شيراز

شيراز، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۷/۱۱‬

داخلي. ورزشي. فوتبال.

ديدار تيم‌هاي برق وفجر شهيد سپاسي شيراز در چهارچوب ششمين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي ايران عصر يكشنبه در ورزشگاه حافظيه شيراز به تساوي بدون گل انجاميد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

غلامرضا رضايي بازيكن تيم فجر شهيد سپاسي شيراز با دريافت كارت زرد دوم در دقيقه ‪ ۱۸‬از زمين بازي اخراج شد.

حسين آشنا، بابك پورغلامي از تيم فجر شهيد سپاسي به همراه همت عابدي نژاد، جمال عباسي و محمد مطوري از برق شيراز بازيكنان اخطاري اين ديدار بودند.

قضاوت اين ديدار را محسن تركي به كمك جواد تقي پور و عليرضا يزداني به عهده داشتند.

‪ ۲‬هزار تماشاگز از اين ديدار ديدن كردند.

Copyright: gooya.com 2016