شنبه 3 تير 1385

علی کريمی: برانکو مربی‌ای نبود که کار بزرگی انجام دهد، از مردم عذرخواهی می‌کنم، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جام جهانی ۲۰۰۶

بازيکن تيم ملی فوتبال گفت: تيم ملی ايران تيمی نبود که در جام جهانی موفق شود.

علی کريمی پس از بازگشت تيم ملی به کشور به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: در صورتی که برانکو واقعا مربی تيم ملی بود اکنون به همراه تيم به ايران باز می‌گشت و جواب مردم را می‌داد. تيم ما تيمی نبود که در جام جهانی موفق شود و برانکو مربی‌ای نبود که کار بزرگی انجام دهد.

وی در مورد اتفاقات پس از تعويض‌اش در ديدار برابر پرتغال و لگدزدن به ساک پزشکان نيز اظهار کرد: طبيعی است که هر کسی عصبی می‌شود و من نيز در آن شرايط بسيار ناراحت و عصبانی بودم اما، در صورتی که مردم ايران به دليل کار من از من ناراحت هستند از آنها عذرخواهی می‌کنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی کريمی در مورد دليل نپذيرفتن نظر برانکو برای حضور در برابر آنگولا نيز خاطرنشان کرد: از ابتدای بازی به دليل مصدوميت قرار نبود تا در بازی حاضر شوم اما، زمانی که تيم گل خورد برانکو از من خواست تا به ميدان بروم اما، من با توجه به مصدوميتم به کادر فنی گفتم تا از يک بازيکن جوان به جای من استفاده کند و آنها نيز آرش برهانی را به ميدان فرستادند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30695

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی کريمی: برانکو مربی‌ای نبود که کار بزرگی انجام دهد، از مردم عذرخواهی می‌کنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016