شنبه 11 آذر 1385

تيم فوتبال اميد ايران در آستانه حذف از بازی های آسيايی، ايرنا

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۹/۱۱‬

خبرهای رسيده حاکی از آن است که سه‌شنبه اين هفته (پنجم دسامبر برابر با ‪ ۱۴‬آذر)، آخرين فرصت پاسخگويی ايران به پيشنهاد " نقشه راه" فيفا برای فرار از تعليق است.

به گزارش روز شنبه سايت خبری ستاد بازيهای آسيايی دوحه، اگر ايران نقشه راه را نپذيرد، تيم اميد از بازی‌های آسيايی کنار گذاشته خواهد شد.

اما سپ بلاتر، رييس فيفا اميدوار است ايرانی‌ها در اين فرصت کم شرايط جديد را بپذيرند.

بلاتر در نشست خبری در مراسم افتتاحيه بازی‌های آسيايی دوحه گفت: "ما پليس نيستيم. ايران به سبب دخالت‌های سياسی به حالت تعليق درآمد. ما به آنها نقشه راهی ارايه کرديم که در آن بايد انتخابات جديد يا دوباره‌ای برگزار شود".

بيست و سوم نوامبر فيفا فعاليت‌های بين‌المللی ايران را برای دخالت دولت در کار فدراسيون به حالت تعليق درآورد. اما، دوشنبه گذشته به طور موقتی آن را لغو کرد تا اميد ايران بتواند در پانزدهمين دوره‌ی بازی‌های آسيايی شرکت کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بلاتر ادامه داد: "ما به طور مشروط تعليق را برداشتيم. اگر آنها تا پنج دسامبر نقشه راه را درک نکنند، تعليق پابرجا خواهد بود و حضور ايران در رقابت‌های سال آينده جام ملت‌های آسيا در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد داشت".

با اين حال بلاتر خوشبين است که ايران شرايط جديد را بپذيرد: "آنها اين کار را انجام خواهند داد چرا که در زوريخ با نمايندگان ما در حال مذاکره هستند".

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32295

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم فوتبال اميد ايران در آستانه حذف از بازی های آسيايی، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016