دوشنبه 14 آبان 1386

فيروز کريمی: قول قهرمانی نمی‌دهم، موفقيت استقلال نزديک است، ايسنا

فيروز کريمی پس از نشست امروز با مديران استقلال تهران:
نمی‌توانم خارج از تهران مربی‌گری کنم


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

سرمربی تيم استقلال اهواز درمورد مربی‌گری استقلال تهران گفت: هنوز هيچ چيزی مشخص نشده است و بايد تا پايان تصميم‌گيری هيات مديره‌ی اين باشگاه صبر کرد.

به گزارش ايسنا، فيروز کريمی که پس از پايان نشست روز يک‌شنبه‌اش با هيات‌مديره‌ی باشگاه استقلال و در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهارکرد: در طی جلسات گذشته مسايل و مطالب خود را به هيات مديره عنوان کردم و آنها هم اکنون در حال بررسی تصميمات هستند. ولی هنوز چيزی قطعی نشده است.

وی تصريح کرد: استقلال يک باشگاه بزرگ است که تمام مسايلش موشکافانه و ريز به ريز بررسی می‌شود. تصدی پست سرمربی‌گری اين تيم دارای يک سيکل اداری است که بايد از تمام زوايا به اين موضوع نگاه کرد اما، اجازه بدهيد راجع به اين مساله تا زمانی که چيزی مشخص نشده، صحبت نکنيم.

کريمی درمورد دوستی خود با حجازی تصريح کرد: دوستی من با حجازی مربوط به ۳۵ سال گذشته است و نظرات فنی من و وی نشانه‌ی دوستی ما است. حجازی نيز نظر خود را درباره‌ی برنامه‌هايش کتبا اعلام کرده است.

وی درباره‌ی صحبت‌های شفيع‌زاده مديرعامل استقلال اهواز تاکيد کرد: من از صحبت‌های شفيع‌زاده اطلاعی ندارم اما، دوستی من با شفيع‌زاده بنای حضورم در استقلال اهواز بود و بر پايه‌ی مهر و عاطفه با او در استقلال اهواز مشغول کار شدم.

سرمربی استقلال اهواز ادامه داد: مشکلات خانوادگی‌ام اجازه نمی‌دهد که در تيم‌های شهرستانی فعاليت کنم و علت حضورم در تهران مشکلات خانوادگی است. قراردادم با استقلال اهواز از لحاظ مالی چيزی مطرح نبود من از نظر عاطفی و قلبی با استقلال اهواز قرارداد بسته بودم.

کريمی خاطرنشان کرد: امروز تحت شرايطی قرار دارم که دور بودنم از تهران مقدور نيست. نمی‌توان گفت ديگر به اهواز نمی‌روم اما، بهتر است بگوييم ديگر از تهران خارج نمی‌شوم.

وی در مورد کار کردنش در استقلال تهران يادآور شد: مجموعه‌ی استقلال را دارای وجناتی می‌بينم که به پيروزی و سرافرازی و موفقيت خواهد رسيد در غير اين صورت به اين تيم نمی‌آمدم.

سرمربی استقلال اهواز ادامه داد: هيات مديره، کادرفنی، بازيکنان و طرفداران همگی از پتانسيل بالايی برخوردار هستند و همين پتانسيل در آينده‌ای نه چندان دور باعث موفقيت استقلال می‌شود و بر اين اساس موفقيت اين تيم نزديک است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: دو بازی استقلال را از نزديک تماشا کردم. يکی داربی و ديگری بازی خودمان بااستقلال ودر همين دو بازی شاهد بودم که استقلال دارای پتانسيل بالايی است هرچند که کمی بدشانس بوده است.

وی تاکيد کرد: قول قهرمانی برای استقلال يک صحبت کلی بوده و صحت ندارد. من هيچ مربی را به ياد نمی‌آورم که يک قول قهرمانی از پيش بدهد. زيرا فوتبال قابل پيش بينی نيست و نمی‌دانيم طی يازده ماه آينده چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پايان درمورد برنامه‌های امير قلعه‌نويی گفت: به هيچ عنوان از برنامه‌های قلعه نويی اطلاع ندارم و در جريان جلسات وی نيستم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34817

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فيروز کريمی: قول قهرمانی نمی‌دهم، موفقيت استقلال نزديک است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016