چهارشنبه 14 آذر 1386

سخنگوی کميته‌ انتقالی فدراسيون فوتبال: فرصت ۴۸ ساعته فيفا به ايران صحت ندارد، هيچ مشکلی فوتبال ما را تهديد نمی‌کند، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

سخنگوی کميته‌ی انتقالی فدراسيون فوتبال ايران گفت: تعيين فرصت ۴۸ ساعته از سوی فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا برای تعيين تکليف وضعيت فوتبال ايران صحت ندارد.

کيومرث هاشمی که به همراه چهار عضو ديگر کميته انتقالی به مقر AFC رفته بود تا در نشستی با مسوولان فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا در مورد برخی ابهامات ايجاد شده در برگزاری انتخابات و اساس‌نامه فدراسيون فوتبال بحث و تبادل نظر کند، پس از بازگشت از مالزی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: هيچ مشکلی فوتبال ايران را تهديد نمی‌کند و موضوع تعليق ايران کاملا منتفی است.

وی هم‌چنين گفت: اخباری مبنی بر تعيين فرصت ۴۸ ساعته‌ی فيفا به ايران برای مشخص شدن موضوعات مطرح شده فی‌مابين صحت ندارد و چنين بحثی در نشست ما با مسوولان AFC و FIFA مطرح نشده است.

هاشمی ادامه داد: در پی درخواست فيفا و کنفدراسيون آسيا، زمان برگزاری انتخابات رياست و هيات رييسه فدراسيون را به تعويق انداختيم تا نشستی را با مسوولان اين دو نهاد برگزار کنيم.

سخنگوی کميته‌ی انتقالی فدراسيون فوتبال گفت: در نشستی که با حضور مشاور ويژه‌ی سپ بلاتر و عضو حقوقی فيفا و به رياست محمد بن همام رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار شد، در مورد ابهاماتی که اين اعضا به بخش‌هايی از اساسنامه داشتند،‌ بحث و بررسی شد.

وی گفت: نشست ما چهار ساعت به طول انجاميد و بعضی از موضوعات حل و فصل شد. هم‌چنين موضوعاتی وجود داشت که به بحث و بررسی بيشتری نياز داشت که بنده شخصا پيشنهاد برگزاری يک جلسه‌ی ديگر طی ۴۸ ساعت آينده را دادم اما مسوولان کنفدراسيون آسيا با توجه به اين‌که برنامه‌ی شرکت در جام باشگاه‌های جهان را داشتند، پيشنهاد برگزاری جلسه در ماه ژانويه را دادند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشمی تصريح کرد: اما اعضای کميته‌ی انتقالی با بيان اين‌که بايد هرچه زودتر تکليف فوتبال ايران مشخص شود، اين پيشنهاد را نپذيرفتند. بنابراين خبر مهلت ۴۸ ساعته‌ی فيفا شايعه است. نگرانی وجود ندارد و تعليقی در کار نيست. آن دسته از افرادی که منتظر تعليق هستند بدانند که اين اتفاق نمی‌افتد.

سخنگوی کميته‌ی انتقالی فدراسيون فوتبال هم‌چنين گفت: قرار نيست سازمان تربيت بدنی پاسخی به فيفا بدهد بلکه تمام موضوعات درخصوص انتخابات در کميته‌ی انتقالی بحث و بررسی خواهد شد و توسط صفايی فراهانی به فيفا اطلاع داده خواهد شد.

Copyright: gooya.com 2016