چهارشنبه 14 آذر 1386

فدراسيون فوتبال ايران ۴۸ ساعت فرصت دارد، مهر

کنفدراسيون فوتبال آسيا به فدراسيون فوتبال ايران ۴۸ ساعت فرصت داد تا پيرامون مسائل مطرح شده در نشست اعضا کميته انتقالی با مسئولان فيفا و اين کنفدراسيون تصميم گيری کند.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پايگاه خبری فوتبال آسيا، درجلسه ای که روز سه شنبه ۴ دسامبر ۲۰۰۷ (۱۳ آذر) به رياست محمد بن همام رئيس AFC و عضو کميته اجرايی فيفا، نمايندگان فيفا ، سازمان تربيت بدنی ايران و کميته انتقالی برگزار شد، کنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا برضرورت عدم دخالت دولت در امور فدراسيون فوتبال تاکيد کردند.

دراين جلسه مقرر شد سازمان تربيت بدنی و کميته انتقالی فدراسيون فوتبال تا ۴۸ ساعت آينده با فيفا و AFC درباره موضوعات مطروحه دراين جلسه به ويژه درباره عدم امکان نامزدی رئيس سازمان تربيت بدنی و معاون او در انتخابات و مسئله رياست مجمع در تماس باشند.

فدراسيون فوتبال ايران در اين جلسه تاييد کرد انتخاباتی که قرار بود در روز ۶ دسامبر ( ۱۵ آذر) برگزار شود لغو شده و اين انتخابات در زمان ديگری برگزار خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فيفا درهفته گذشته به فدراسيون فوتبال ايران اعلام کرده بود انتخاباتی را که در آن رياست سازمان تربيت بدنی نامزد شده باشد به رسميت نمی شناسد.

به همين دليل فدراسيون فوتبال ايران گزينه تعويق انتخابات را برگزيد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35119

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فدراسيون فوتبال ايران ۴۸ ساعت فرصت دارد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016