جمعه 10 اسفند 1386

هفته‌ بيست و سوم ليگ برتر فوتبال: پيروزی بزرگ قعرنشينان، صعود استقلال تهران با شکست سنگين برق شيراز، ايسنا


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


در ادامه‌ی رقابت‌های هفته‌ی بيست و سوم ليگ برتر فوتبال ايران، تيم استقلال تهران در يک بازی پرگل برق شيراز را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم استقلال تهران که در ورزشگاه آزادی ميزبان حريف شيرازی خود بود با انجام يک بازی برتر توانست با نتيجه ۴ بر ۲ برق را شکست دهد و با يک بازی کمتر و کسب ۳۳ امتياز به رده‌ی پنجم جدول رده‌بندی صعود کند.

در اين ديدار ميثم منيعی در دقيقه ۲۳، اميد روانخواه در ۴۹، علی منصوريان در دقيقه ۸۸ و محسن يوسفی در دقيقه ۹۳ چهار گل تيم استقلال را به ثمر رساند. در مقابل نيز اميرحسين صادقی در دقيقه ۵۹ (گل به خودی) و اهتشام ساسانی در دقيقه ۹۵ (پنالتی) برای برق شيراز گلزنی کردند.

رحيم رحيم‌مقدم داور اين ديدار نيز در دقيقه ۶۷ قاسم غلام‌زاده از تيم برق شيراز را از زمين بازی اخراج کرد.

در ساير ديدارهای امروز نتايج زير به دست آمد:

در ورزشگاه تختی اهواز تيم فوتبال سايپا تهران موفق شد با نتيجه ۲ بر ۱ ميزبان خود استقلال اهواز را از پيش رو بردارد. در فولاد شهر اصفهان نيز ذوب‌آهن با نتيجه ۲ بر ۱ صباباتری تهران را از پيش رو برداشت. در اين ديدار مرتضی اسدی در دقيقه ۳۰ به اشتباه دروازه صبا را گشود و سعيد امرايی گل دوم ذوب‌آهن را وارد دروازه‌ی حريف کرد و تک گل تيم صباباتری را نيز محمد نوری در دقيقه ۶۰ به ثمر رساند.

تيم‌های پيکان تهران و ابومسلم خراسان نيز در ورزشگاه ايران خودرو تهران به تساوی بدون گل رضايت دادند.

ملوان انزلی نيز در زمين ناهموار ورزشگاه تختی برابر ميهمانش شيرين فراز کرمانشاه با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد. در اين ديدار رافخايی و اميری برای ملوان گلزنی کردند و انصافی و محمديانی گل‌های شيرين فراز را به ثمر رساند. صنعت نفت آبادان نيز در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان دست به کار بزرگی زد و مس کرمان را با نتيجه ۱ بر صفر شکست داد. پگاه گيلان نيز توانست به لطف گل دقيقه‌ی ۹۴ محمدرضا مهدوی راه‌آهن را در تهران ۱ بر صفر شکست دهد.

بر اساس اين گزارش با نتايج کسب شده، تيم سپاهان اصفهان هم‌چنان با ۳۹ امتياز درصدر جدول قرار دارد، صباباتری با ۳۸ امتياز در مکان دوم ايستاده و پرسپوليس ۳۷ امتيازی سوم است.

استقلال اهواز نيز با وجود شکست در بازی امروز در جايگاه چهارم باقی ماند. ابومسلم نيز ۳۳ امتيازی شد و در مکان پنجم ايستاد. ملوان انزلی و پيکان نيز با ۳۰ امتياز در مکان‌های هفتم و هشتم جدول باقی ماندند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ذوب‌آهن اصفهان با جهشی سه پله‌ای در جدول به مکان دوازدهم صعود کرد و سايپا نيز با ۲۹ امتياز در مکان يازدهم ايستاد. راه‌آهن نيز به جايگاه پانزدهم سقوط کرد و صنعفت‌نفت آبادان با ۲۳ امتياز در جايگاه شانزدهم باقی ماند.

پگاه گيلان نيز به لطف سه امتياز بازی امروز با ۲۰ امتياز جايگزين شيرين فراز در مکان هفدهم شد و نماينده‌ی کرمانشاه به قعر جدول سقوط کرد.

در ادامه‌ی اين رقابت‌ها، فردا (شنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ تيم‌های پاس همدان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در ورزشگاه قدس به ديدار هم می‌روند و از ساعت ۱۴:۳۰ يکشنبه ديدار تيم‌های مقاومت شهيد سپاسی شيراز و پرسپوليس تهران (ورزشگاه حافظيه شيراز) برگزار می‌شود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36042

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هفته‌ بيست و سوم ليگ برتر فوتبال: پيروزی بزرگ قعرنشينان، صعود استقلال تهران با شکست سنگين برق شيراز، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016