يكشنبه 26 خرداد 1387

علی دايی: به همان چيزی که می‌خواستيم رسيديم، در بازی با کويت تحت فشار نيستيم، ايسنا

علی دايی سر مربی تيم ملی ايران بعد از پيروزی ۲-۰ در سوريه و صعود به مرحله بعد رضايت خود را از وضعيت به دست آمده اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ايران در پنجمين گام به دومين پيروزی رسيد و با شکست سوريه به مرحله نهايی بازيهای انتخابی جام جهانی صعود کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

غلامرضا رضايی در دقيقه ۶۵ اولين گل ايران را به ثمر رساند و محسن خليلی در دقيقه پنجم وقت اضافی پيش از اينکه بازی به پايان برسد نتيجه را ۲-۰ کرد تا ايران با ۹ امتياز صعود خود را از گروه پنجم قطعی کند.

دايی در اين باره گفت: "ما اينجا همان چيزی را به دست آورديم که دنبالش بوديم و حالا سه امتياز گرفته ايم و به مرحله بعد صعود کرده‌ايم".

وی افزود: " سوريه در نيمه اول بهتر از ما بود و چند شانس داشت اما در نيمه دوم ما تيم برتر شديم. بعد از برد ديشب ما برای بازی بعدی هيچ فشاری رويمان نخواهد بود و بايد سعی کنيم که در بازی آخر در خانه برنده باشيم. به خصوص اينکه تا به حال در برابر سوريه و کويت در تهران برنده نشده ايم. به نظرم سوريه در اين بازی قدرتمند نشان داد و می تواند برابر امارات برنده باشد و صعود کند".

با پيروزی امارات برابر کويت امارات ۸ امتياز شد و در جای دوم قرار گرفت و سوريه با همان ۵ امتياز تيم سوم شد. بنابراين بازی امارات و سوريه در يکشنبه شب آينده چهره تيم دوم اين گروه را برای صعود به مرحله بعد مشخص خواهد کرد.

عارف السالو يکی از اعضا تيم سوريه که در جلسه مطبوعاتی بعد از بازی شرکت کرده بود گفت : " در خط ميانی بازيکنانمان بد کار کردند تا ايران فرصت پيدا کند و کار را در دست بگيرد و دو گل بزند".

محمد کويد پس از دست رفتن فرصت های متعدد در نيمه اول از بازيکنانش عصبانی بود و در جلسه مطبوعاتی شرکت نکرد. السالو به خبرنگاران گفت : " در نيمه اول بد شانس بوديم و شانس های زيادی را از دست داديم که می توانست ما را برنده بازی کند. در نيمه دوم ايران برتر بود و روی اشتباه ما گل اول را زد و جلو افتاد. به هر حال ما هنوز شانس داريم و می خواهيم در آخرين بازی برابر امارات از شانس خود استفاده کنيم و به دور بعد برويم".

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37288

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی دايی: به همان چيزی که می‌خواستيم رسيديم، در بازی با کويت تحت فشار نيستيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016