شنبه 8 تير 1387

ناصر الجوهر، سرمربی تيم ملی فوتبال عربستان: در گروه دوم همه همديگر را می شناسيم، سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا


رياض – ناصر الجوهر مربی عربستان گفت که بازيکنانش انگيزه کافی برای صعود به جام جهانی را دارند.

عربستان که برای چهارمين صعود متوالی خود به جام جهانی تلاش می کند در گروه دوم در کنار ايران، کره جنوبی ، کره شمالی و امارات قرار گرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

الجوهر که در ميان بازيهای مرحله قبل جايگزين هليو دوس آنجوس برزيلی شد بعد از قرعه کشی ديروز گفت : " قرعه کشی تيم ها را در دو گروه متعادلی قرار داد و به نظرم تيم ها شانس نسبتاً برابری برای صعود دارند".

الجوهر که عربستان را به مقام دوم جام ملت های آسيا ۲۰۰۰ لبنان رساند. او با همين تيم به جام جهانی ۲۰۰۲ رفت اما آنجا با نتايج بدی که بدست آورد از کار برکنار شد.

" من به انگيزه بازيکنانم برای صعود اطمينان دارم. ما با همه اين چهار تيم در گروه دوم قبلاً بازی کرده ايم و مربيان از همديگر شناخت کافی دارند".

ما از حمايت کافی برای صعود برخورداريم و حتماً به جام جهانی خواهيم رسيد اما من نمی گويم که بازيهای آسانی داريم و با تيم های ضعيفی بازی می کنيم. همه تيم های اين دور با موفقيت از گروه های قبلی بالا آمده اند و قدرت زيادی دارند.

عربستان در اولين بازی در روز ۶ سپتامبر ميزبان ايران خواهد بود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37453

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناصر الجوهر، سرمربی تيم ملی فوتبال عربستان: در گروه دوم همه همديگر را می شناسيم، سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016