جمعه 17 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته چهاردهم ليگ برتر: تساوی پيکان و پيروزی ذوب آهن، ايلنا

* پيام باز هم در مشهد باخت
* قضاوت مشکوک قهرمانی در کرمان


تهران- خبرگزاری کار ايران
هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با صدرنشينی پيکان قزوين به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، پيکان قزوين که برای حفظ صدرنشينی خود به اهواز رفته بود در يک بازی پر گل در برابر فولاد خوزستان تن به تساوی دو بر دو داد تا با ۲۸ امتياز همچنان صدر جدول را در اختيار داشته باشد.
ذوب آهن اصفهان با پيروزی سه بر يک برابر پيام خراسان در مشهد صاحب ۲۸ امتياز شد و با تفاضل گل کمتر در مکان دوم جدول جای گرفت.
درهمدان تيم پاس همدان در برابر مقاومت شهيد سپاسی به نتيجه ای بهتر از مساوی يک بر يک دست نيافت. سپاهان اصفهان با پنالتی دقيقه ۸۵ از شکست مقابل داماش گيلان جان سالم به در برد تا بازی اين دو تيم هم يک بر يک مساوی شود،‌ ديدار تيم های برق شيراز و ابومسلم خراسان دو بر دو مساوی خاتمه يافت و سايپا در ادامه روند رو به رشد خود در کرج سه بر دو از سد استقلال اهواز گذشت تا هفته چهاردهم با اين نتايج به پايان برسد.
روز گذشته هم پرسپوليس در تهران برابر صبای قم دو بردو مساوی شد و استقلال تهران هم در انزلی مقابل ملوان تن به تساوی دو بر دو داد. در حال حاضر پيکان با ۲۸ صدرنشين است ذوب آهن هم با ۲۸ امتياز و به دليل تفاضل گل کمتردوم است و استقلال و پرسپوليس در مکان های سوم و چهارم قرار دارند. يکی از اتفاقات مهم بازی های اين هفته می توان به قضاوت محسن قهرمانی در کرمان اشاره کرد که در دقايق پايانی به طرز مشکوکی گل صحيح راه آهن را مردود دانست تا باز هم خبرساز باشد.اکنون بايد نظر کارشناسان در اين باتره چيست.





















Copyright: gooya.com 2016