پنجشنبه 31 شهریور 1384

پورمحمدی وزير کشور: اصراری بر بومی بودن استاندارها نداریم، مهر

وزیر کشور گفت : اصراری بر بومی بودن استاندارها نداریم چون ما می ‌خواهیم جایگاه و ظرفیت نیروهای انسانی و مدیریت ‌هایمان را در مناطق گسترش دهیم و ارتقاء سطح کارشناس و مدیریتی را در کل مناطق کشور ایجاد کنیم.
به گزارش خبرگزاری "مهر" به نقل از رسا، حجت الاسلام پور محمدی، امروز در حاشیه دیدار با مراجع تقلید قم گفت : این سفر برای عرض ادب و رهنمود‌گیری از مراجع تقلید صورت گرفت چون ما به این شهر تعلق خاطر داریم و باید در یک فرصت مناسب نسبت به این شهر ادای تکلیف کنیم و مسائل شهری و استانی را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با اشاره به وجود حوزه علمیه در استان قم و استفاده جامعه اسلامی از این ظرفیت افزود : حکومت ما یک حکومت اسلامی است، بستر اصلی این حکومت دین است و دین شناسان و عالمان دینی رکن این بنای جدید و نظام جمهوری اسلامی هستند و طبیعی است که قم کانون همه الهام‌ها است و همه نگاه‌ها و ساز و کارها متاثر از مطالبی است که در این سرزمین ارائه می‌شود و قم باید در تمام عرصه‌ها خود را نشان دهد.

وزیر کشور در خصوص تعیین استانداران جدید از انتصاب بقیه استانداران در هفته‌های آینده خبر داد و گفت : استاندارها باید توانایی و ظرفیت‌های لازم را برای مدیریت داشته باشند چرا که در دوره جدید با توقعات و مطالبات جدید مردم و با نگاه جدیدی که به عرصه‌های داخلی و خارجی داریم، مردمی و خدمتگزار بودن، به دنبال حل مشکلات مردم بودن از دیگر ویژگی ‌های استانداران جدید می ‌باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی لزوم بومی بودن استانداران را برای استان‌ها رد کرد و توضیح داد : اگر شخصی با توجه به ویژگی‌ های ذکر شده در استان یافت شود بیشتر راغب هستیم، ولی اصراری بر بومی بودن نداریم چون ما می ‌خواهیم جایگاه و ظرفیت نیروهای انسانی و مدیریت ‌هایمان را در مناطق گسترش دهیم و ارتقاء سطح کارشناس و مدیریتی را در کل مناطق کشور ایجاد کنیم.

حجت الاسلام پور محمدی در مورد ابقاء استانداران دولت گذشته گفت : فضای اجتماعی باید تحمل استانداران دولت قبلی را داشته باشد. برخی افراد هستند که ویژگی‌های آنها قابل قبول است ولی شرایط اجتماعی دیگر تحمل آن افراد را ندارد و باید به مطالبات اجتماعی بها داد، به خصوص در شرایطی که تحولات سیاسی رخ می‌دهد طبعا ایجاب می‌کند که یک سری تغییرات و تحولات به وجود آید که خواست به حق هم است و باید به آن پاسخ داد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پورمحمدی وزير کشور: اصراری بر بومی بودن استاندارها نداریم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016