چهارشنبه 4 آبان 1384

كروبي: براي مردم یک امام زمان، مقدس باقی مانده بود که آن هم دارد خدشه دار می شود، انتخاب

خبرگزاري انتخاب: حجت الاسلام كروبي ضمن گلايه از وضع سياسي فعلي گفت: من برای یک چیز مهمتری نگرانم .برای مردم ایران یک امام زمان مقدس باقی مانده بود که با وضعی که در صدا وسیما وخبرهایی که از سطوح رسمی در این مورد نقل میشود ، این مسئله دینی هم دارد خدشه دار میشود

خبرگزاري انتخاب : يكشنبه شب، شخصيت‌هاي برجسته‌ي سياسي و تعدادي از ورزشكاران ميهمان افطاري محسن مهرعليزاده، رييس سابق سازمان تربيت بدني و يكي از كانديداهاي اصلاح‌طلب در نهمين دوره‌ي انتخابات رياست‌جمهوري بودند.

به گزارش «انتخاب»، در اين مراسم افرادي چون:‌محمدرضا عارف، بيژن زنگنه، حبيب‌الله بي‌طرف، كمال خرازي،موسوي لاري، علي يونسي، جعفر توفيقي، علي صوفي، محمد شريعتمداري ، ناصر خالقي، محمود حجتي، اسدالله كيان‌ارثي، مجيد انصاري، اكبر محتشمي‌پور، سيدمحمدعلي ابطحي، سيد هادي خامنه‌اي و ... حضور داشتند.

معاون پارلماني دوران رياست جمهوري سيدمحمدخاتمي، در وب سايت شخصي خود، بخشهايي از حاشيه ديدار افطاري مهر عليزاده با دولتمردان سابق را نوشته است.

سيدمحمدعلي ابطحي ضمن اشاره به نگرانيهاي آقايان خاتمي و كروبي در وضع اداره کشور نوشت: اين سخنان، دلسوزانه بود و البته بی اثر .

حجت الاسلام كروبي در اين مراسم ضمن گلايه از وضع سياسي فعلي گفت: من برای یک چیز مهمتری نگرانم .برای مردم ایران یک امام زمان مقدس باقی مانده بود که با وضعی که در صدا وسیما وخبرهایی که از سطوح رسمی در این مورد نقل میشود ، این مسئله دینی هم دارد خدشه دار میشود

ابطحي در سايت شخصي خود (وب نوشت) ادامه مي دهد: آقای خاتمی به یکی از نمایندگان نامدار جناح اکثریت مجلس که مورد بی توجهی دولت فعلی قرار گرفته میگفت آقای ناطق نوری اخیرا من را دیده وگفته حالا که هردوتایمان مثل هم شدیم ،قراری بگذاریم تا بیشتر همریگر را بینیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معاون پارلماني دوران رياست جمهوري خاتمي به مصوبه اخير دولت در مورد موسسات خاتمي اشاره مي كند و مي نويسد: هریک از وزرا اخبار عجیب و غریبی از حوزه کاری سابقشان نقل میکردند . یکی از وزرا از تلفن شخصی یکی از مقامات عالیرتبه ی کشور برای محدود کردن وسنگ اندازی برای کارهای موسساتی که آقای خاتمی قصد راه اندازی آنان را دارد اطلاعاتی ارائه میکرد که عجیب بود ! من نمیدانستم ولی میگفت آقای خاتمی در جریان است .

Copyright: gooya.com 2016