جمعه 8 اردیبهشت 1385

صفارهرندي: بعضي‌از رسانه‌ها هنوز در حال و هواي قبل از انتخابات هستند، ايرنا

زنجان ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۲/۰۸‬

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: بعضي‌از رسانه‌ها هنوز در حال و هواي قبل از انتخابات مانده‌اند و عمليات خبريشان مبتني‌بر يافته‌هاي آن زمان است.

محمدحسين صفارهرندي، روز جمعه در جمع خبرنگاران زنجان افزود: اين عده از رسانه‌ها هنوز دارند با آن گرايش‌هايشان با دولت و مردم برخورد مي‌كنند.

وي، كار اين رسانه‌ها را اشتباه بزرگ دانست و از آنان خواست كه در اين رويه تجديدنظر كنند.

وي بابيان‌اينكه مطبوعات برآمده از انسانهاي زيرك و با هوش هستند، گفت:
تعجب مي‌كنم چرا بعضي‌ها كه البته قليل هم هستند هنوز حساسيت موضوع را درك نكرده‌اند و برخوردهايشان از نوع زمان ديگري است.

صفارهرندي، با اشاره به‌اقدامات دولت و بيان اينكه كارواني باهدف خدمت، خاكساري، جان‌باختن در راه منافع ومصالح ملي و بازگشت به‌ارزشهاي غفلت شده راه افتاده است، تاكيد كرد: اگر كسي بخواهد راه را بر اين كاروان ببندد، تصويري كه از اين اقدام در ذهن مردم نقش مي‌بندد تصوير قشنگي نخواهد بود.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد : درزمان حاضر امكان حضور در صحنه مطبوعات، توام با نقد و بررسي و انتقاد منجر شده به اعتراض ، خيلي بيشتر از گذشته فراهم شده است.

به‌گفته‌ي وي، در زمان حاضر هيچ مانعي درمقابل كار مطبوعات وجود ندارد و رسانه‌ها مي‌توانند منطبق با قانون، خود را به‌اوج و اعتلا برسانند.

وي افزود: صبر رييس جمهوري و همراهانش در مقابل منتقدان، بيش‌از آن است كه حتي وقتي رسانه‌اي از حريم انتقاد خارج شده و به ناسزاگويي روي مي‌آورد از آن شكايت كنند و اين نشانه بردباري و تحمل دولت است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

صفارهرندي با ابراز رضايت از مجموعه‌ي مطبوعات محلي گفت : اين رضايت در استانهايي كه رييس جمهوري سفر داشته است بيشتر بوده و آنها منصفانه اخبار رابطه‌ي دولت و ملت را منعكس كرده‌اند.

وي تاكيد كرد: مطبوعات بايد بعنوان چشم ، گوش و زبان مردم بيان‌كننده‌ي خواسته‌هاي افكار عمومي و همچنين پيام‌رسان مسوولان باشند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: اگر تعامل بين ملت و دولت به‌كمك مطبوعات انجام شود، مي‌توان گفت كه اصحاب قلم رسالت خود را به‌خوبي انجام داده‌اند.

صفارهرندي، همراه با اعضاي هيات دولت براي شركت در جلسه‌ي استاني، در زنجان بسر مي‌برد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'صفارهرندي: بعضي‌از رسانه‌ها هنوز در حال و هواي قبل از انتخابات هستند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016