دوشنبه 17 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی: پيگيری‌های ديپلماتيک برای استرداد رهبر پژاک آغاز شده است، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه اقدامات ديپلماتيک برای تحويل رئيس گروهک پژاک در حال پيگيری است گفت: رئيس گروهک تروريستی پژاک قطعا بايد برای محاکمه تحويل جمهوری اسلامی ايران شود تا پرونده وی مورد رسيدگی قرار بگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پار لمانی خبرگزاری فارس، علی لاريجانی رئيس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز دوشنبه پس از غرس يک اصله نهال در جمع خبرنگاران در خصوص دستگيری سرکرده گروهک تروريستی پژاک گفت: از مدت‌ها پيش اين مسئله مطرح بود و ما با مسئولان کشور آلمان در اين زمينه صحبت کرده بوديم به دليل اينکه اين قتل به هرحال در بسياری از جنايات دست داشته و در آن کشور نيز ساکن است.
وی افزود: آنها هربار می‌گفتند که ما بررسی می‌کنيم و پيگيری‌هايی که انجام شد موفقيت‌آميز بود و اين فرد دستگير شد قطعا وی برای محاکمه بايد تحويل جمهوری اسلامی ايران شود تا پرونده‌اش مورد رسيدگی قرار بگيرد.
رئيس مجلس شورای اسلامی با تاکيد بر محاکمه سرکرده گروهک تروريستی پژاک در ايران اظهار داشت: اقدامات ديپلماتيک در اين زمينه در حال پيگيری است و اين کار بايد صورت بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016