جمعه 12 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس قوه قضائيه: آمريکا برای حفظ رژيم غاصب صهيونيستی به فکر سازش افتاده است، ايلنا

ايلنا: آيت‌الله صادق آملی‌لاريجانی که لحظاتی قبل به خيل راهپيمايی کنندگان پيوست در جمع خبرنگاران در پاسخ به اينکه چرا در چنين روزی بايد برای حمايت از مردم فلسطين، وارد عمل شد، گفت: بحمدالله شاهد راهپيمايی بسيار شکوهمندی هستيم و مردم نيز مانند هميشه حضور چشمگيری در صحنه دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، رئيس قوه قضائيه که از چهاراه وليعصر وارد اين راهپيمايی شد، با بيان اينکه شرکت در راهپيمايی روز قدس تنها يک راهپيمايی صرف نيست، اظهار داشت: راهپيمايی روز قدس رمزی برای وحدت جهان اسلام و مقابله مسلمانان با غاصبين فلسطين است.
وی ابراز اميدواری کرد که ملل اسلامی از حرکت بزرگ ملت ايران در احيای اين امر عظيم الهی تبعيت کنند.
آيت‌الله آملی‌لاريجانی در پاسخ به پرسش ديگری مبنی بر اينکه به نظر شما چرا آمريکا به فکر سازش افتاده است، اظهار داشت: فکر می‌کنم حرکت مردم فلسطين به جايی رسيده که به اصل وجود رژيم غاصب اسرائيل تهديدات، جدی وارد کرده است. اما آمريکا برای حفظ اين رژيم غاصب، به فکر افتاده تا مذاکرات صلح ترتيب دهد. اميدواريم اين امر تحقق نيابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016