دوشنبه 27 خرداد 1387

مقدماتی جام جهانی: شکست برزيل و توقف آرژانتين مقابل حريفان، فشار انتقادات روی برزيل، مهر

تيم های ملی فوتبال برزيل و آرژانتين بامداد امروز در دور پنجم رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ در منطقه آمريکای جنوبی مقابل حريفان خود ناکام ماندند.
به گزارش خبرگزاری مهر، دور پنجم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰ در منطقه آمريکای جنوبی ديشب و بامداد امروز با برگزاری سه بازی پيگيری شد که طی آن تيم های شيلی و پاراگوئه به ترتيب مقابل بوليوی و برزيل به برتری رسيدند و تقابل تيم های آرژانتين و اکوادور نيز به نتيجه تساوی يک بريک انجاميد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برزيلی ها که به دنبال شکست ۲ برصفر مقابل ونزوئلا در ديداری تدارکاتی آماج حملات بی رحمانه منتقدان فوتبال اين کشور قرار گرفته بودند، ديشب نيز طی ديداری انتقاد آميز مقابل پاراگوئه تن به شکست ۲ برصفر دادند. برای تيم پاراگوئه که از امتياز ميزبانی بهره می برد، روکه سانتا کروز (۲۶) و سالوادور کاباناس (۴۹) گلزنی کردند.

پاراگوئه با اين پيروزی جمع امتيازات خود را به عدد ۱۳ رساند تا در پايان دور پنجم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ در منطقه آمريکای جنوبی، صدرنشين جدول رده بندی باشد، برزيل نيز به دنبال تحمل اين شکست با ۸ امتياز به رده چهارم جدول سقوط کرد.

ديشب همچنين تيم ملی فوتبال آرژانتين در خانه به ديدار اکوادور رفت و در حاليکه تا دقيقه ۹۰ با يک گل از اکوادور عقب بود توسط رودريگو پالاسيو کار را به تساوی کشاند. تک گل تيم ملی فوتبال اکوادور را در اين بازی پاتريسيو اوروتيا در دقيقه ۶۹ به ثمر رساند. آرژانتين با اين تساوی جمع امتيازات خود را به عدد ۱۰ رساند تا کماکان تيم دوم جدول رده بندی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ در منطقه آمريکای جنوبی باشد. در اين جدول اکوادور با چهار امتياز در رده هشتم ايستاده است.

در آخرين بازی دور پنجم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰ تيم ملی فوتبال شيلی مقابل بوليوی با دو گل به برتری رسيد. هر دو گل شيلی را در اين بازی گری مدل در دقايق ۲۹ و ۷۶ به ثمر رساند. شيلی به لطف برتری مقابل بوليوی ۷ امتيازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37296

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مقدماتی جام جهانی: شکست برزيل و توقف آرژانتين مقابل حريفان، فشار انتقادات روی برزيل، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016